• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

jonasaft

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
28 November 2020
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Är detta klarna? Hade 37000kr ca i delbetalning. Efter ett år ca 23, kunde höja. Sen Inget. Ringde de, inga kloka svar alls, blir inte klok
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
G

gäst22

Gäst
Poäng: 0
Nu har jag aktiverat mitt kort i appen, finns det något smidigt sätt att göra köp digitalt och få pengar på kontot? och hur lång tid tar det att föra över från pfc till bankkonto?
 

Kanki

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
4 Juni 2016
Meddelanden
322
Mottagna reaktioner
152
Poäng
347
Någon som vet hur dom här är efter inkasso? Kan man använda hela sin limit direkt?
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Nu har jag aktiverat mitt kort i appen, finns det något smidigt sätt att göra köp digitalt och få pengar på kontot? och hur lång tid tar det att föra över från pfc till bankkonto?
En vardag tog det att ta ut till Swedbank. Förutom 2 Paypal konton och via spelsajt till bankkonto kanske det går att sätta in på Svenska Spel med PFC kortet sen uttag via Swisha från Svenska Spel till bankkontot. Paygookortet funkar på Svenska Spel så kanske ladda Paygoo kortet med PFC kortet på Pressbyrån, sen sätta in på Svenska Spel och Swisha till bankkontot direkt. Funkar för mig iaf men har bara laddat Paygoo kontant på Pressbyrån. Ser inget hinder att PFC inte skulle funka på Pressbyrån.
 

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Jag har lyckats föra över till ett annat paypal konto men sen kan jag inte göra mer överföringar då det står lägg till betalkort och efter jag lagt till det så skickas jag bara tillbaka till lägg till betalkort. Och paypals kundservice är ju helt obefintlig blir galen på denna skitsida :)
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Jag har lyckats föra över till ett annat paypal konto men sen kan jag inte göra mer överföringar då det står lägg till betalkort och efter jag lagt till det så skickas jag bara tillbaka till lägg till betalkort. Och paypals kundservice är ju helt obefintlig blir galen på denna skitsida :)
Du behöver inte betalkort på det andra Paypal kontot. Bara betala från det på en spelsajt som tar Paypal betalningar. El så för du över direkt från Paypal till bankkontot men det tar 1-2 dagar.
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 873
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Nu har jag aktiverat mitt kort i appen, finns det något smidigt sätt att göra köp digitalt och få pengar på kontot? och hur lång tid tar det att föra över från pfc till bankkonto?
Du sätter över pengar från ditt bank konto till PFC kortet och över 300 går att delbetala
När du swichat din summa du vill handla för går du in i appen och gör om.ditt köp till delbetalning och tar ut pengarna igen
 

Tuffatider

Viktig medlem
Poäng: 206
Blev medlem
5 November 2020
Meddelanden
79
Mottagna reaktioner
74
Poäng
206
Du sätter över pengar från ditt bank konto till PFC kortet och över 300 går att delbetala
När du swichat din summa du vill handla för går du in i appen och gör om.ditt köp till delbetalning och tar ut pengarna igen

Detta måste ju vara en HELVETES skuldfälla. Har jag fel så vill jag gärna bli rättad.
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Du sätter över pengar från ditt bank konto till PFC kortet och över 300 går att delbetala
När du swichat din summa du vill handla för går du in i appen och gör om.ditt köp till delbetalning och tar ut pengarna igen


Måste jag handla för minst 300 eller hur ska man göra?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp